Ο Βλασης Φρυσιρας ζωγραφιζοντας την αυτοπροσωπογραφια του
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο πίνακας σύγχρονης τέχνης παρουσιάζει τον ζωγράφο Βλάση Φρυσίρα να ζωγραφίζει την αυτοπροσωπογραφία του. Κυρίαρχα ο ίδιος ασχολήθηκε με τη σύγχρονη ζωγαφική προσέγγιση με κύριο άξονα την ανθρωποκεντρική ζωγραφική, στην οποία ο Βλάσης Φρυσίρας και έχει εστιάσει τα τελευταία 40 χρόνια. Πενήντα αυτοπροσωπογραφίες των καλλιτεχνών με τους οποίους συνεργάστηκε ο Βλάσης Φρυσίρας και ενενήντα δικά του πορτρέτα εκτίθενται στο Μουσείο του.Το Μουσείο Φρυσίρα, το μοναδικό Μουσείο Σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ζωγραφικής στον ελλαδικό χώρο, εγκαινιάστηκε στις 27 Νοεμβρίου 2000 από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Στεφανόπουλο, και στις 4 Δεκεμβρίου 2000 ο Δήμαρχος Αθηναίων, Δημήτρης Αβραμόπουλος, κήρυξε την έναρξη της λειτουργίας του. Ιδρύθηκε από την οικογένεια Βλάση Φρυσίρα στην οποία ανήκει η διοίκηση του ιδρύματος και συνιστά νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Οι συλλογές του απαρτίζονται από έργα ζωγραφικής, σχεδίων, γλυπτικής και χαρακτικών Ευρωπαίων καλλιτεχνών μέσα από τα οποία γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν οι τάσεις, τα πρόσωπα και η φιλοσοφία της ανθρωποκεντρικής ευρωπαϊκής ζωγραφικής μετά το 1940.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή των μαθητών στην προσέγγιση της σύγχρονης τέχνης και κυρίαρχα στην ανθρωποκεντρική ζωγραφική, στην οποία ο Βλάσης Φρυσίρας έχει εστιάσει τα τελευταία 40 χρόνια


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE