The absence of figure
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πίνακας του Δήμου Σκουλάκη διαστάσεων 1,20Χ1,20. Είναι λάδι σε καμβά και φιλοξενείται στο Μουσείο Φρυσίρα, το μοναδικό Μουσείο Σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ζωγραφικής στον ελλαδικό χώρο. Παρά τον τίτλο του, το έργο παραμένει ανθρωποκεντρικό, όπως άλλωστε τα περισσότερα έργα του Δήμου Σκουλάκη, που χαρακτηρίστηκε αντιφατικός και αυτοσαρκαστικός. Βαθιά πολιτικοποιημένος εργάστηκε επί σειρά ετών ως σκιτσογράφος. Πέθανε τον Δεκέμβρη του 2014.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στα Εικαστικά το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο επίκεντρο της διαπραγμάτευσης των γραμμών και των σχημάτων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να εκφράσουν συναισθήματα ή σκέψεις με βάση τον τίτλο και τα χρώματα. Μπορούν να τροποποιήσουν τον τίτλο, να εντοπίσουν αντιθέσεις ή να "παίξουν" με χρώματα. Στο μάθημα των Μαθηματικών μπορούν να παρατηρήσουν τις κάθετες και παράλληλες γραμμές διαπιστώνοντας την αίσθηση που προκαλούν. Επιπρόσθετα, σε μια διαθεματική διάσταση, οι μαθηές και οι μαθήτριες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν δικά τους έργα με τη βοήθεια γεωμετρικών οργάνων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TECHNICAL REQUIREMENTS
Μπορεί είτε να προβληθεί στην τάξη και να γίνει συζήτηση είτε να μοιραστεί σε έγχρωμο φωτοαντίγραφο.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/949
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Perpendicularity - Parallelism Perpendicularity - ParallelismPerpendicularity - Parallelism
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to apply
psychomotor > to imitate and try
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Σκουλάκης Δήμος, Skoulakis Dimos
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE