Ο ζωγραφικός πίνακας της Α.Ξαφοπούλου μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Γλώσσας και την εξάσκηση των μαθητών/τριών στην περιγραφή (των επιμέρους εικόνων του) και την καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού τους λόγου.
Επιπλέον η ύπαρξη Η/Υ στη σχολική τάξη και ενός απλού λογισμικού δημιουργίας κόμικς, θα μπορούσε να εξοικειώσει τους μαθητές/τριες στη δημιουργία εικονογραφημένων ιστοριών μικρής έκτασης. Ο συγκεκριμένος ζωγραφικός πίνακας θα μπορούσε να αποτελέσει το μέσο για τη διαδικασία παραγωγής ενός κειμένου όπου θα συλλειτουργούν ο λόγος και η εικόνα. Η φωτογραφία του πίνακα θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως φόντο ενός καρέ για να παρακινηθούν οι μαθητές/τριες να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους με βάση το θέμα του πίνακα. Παράλληλα η καταγραφή κάποιου κειμένου για την απόδοση της φωνής του αφηγητή (με κεφαλαία γράμματα), την αντίδραση του κοριτσιού (σε ένα μπαλόνι), τις σκέψεις των δύο ζώων (σε συννεφάκια), τους ενδεχόμενους διαλόγους μεταξύ των πρωταγωνιστών (με τη χρήση γραμμάτων μικρού μεγέθους για το ψιθύρισμα ή μεγάλων γραμμάτων για την απόδοση της βροντερής φωνής), θα μπορούσε να δώσει την ευκαιρία μιας πρώτης μύησής τους στις τεχνικές, τα εκφραστικά στοιχεία και τους κώδικες των κόμικς.