Η σύγκριση της μορφής και της στάσης της ανθρώπινης φιγούρας στο συγκεκριμένο έργο (2011) με προηγούμενα αυτοαναφορικά έργα της ζωγράφου (1999, 1993) μπορεί να καθοδηγήσει τη συζήτηση σχετικά με το χαρακτήρα και τις σκέψεις της γυναικείας μορφής. Με τον ίδιο τρόπο ο συγκεκριμένος πίνακας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη γραπτή έκφραση των μαθητών/τριών στα πλαίσια του μάθημα της Γλώσσας, όπου η κοπέλα της ζωγραφιάς θα μπορούσε να γράφει ένα γράμμα για τις ανησυχίες της και όσα την απασχολούν.
Η εικαστική γλώσσα έχει τα δικά της εκφραστικά μέσα και ως τέτοια μπορούν να σχολιαστούν οι γραμμές, οι υφές, τα σχήματα και τα χρώματα που χρησιμοποιεί.