The Garden of St Furia
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο πίνακας του Αντόνιο Σεγκουί αποτυπώνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο τα προβλήματα μιας σύγχρονης κοινωνίας. Ανθρώπινες, μοναχικές μορφές, αυστηρές και άκαμπτες γραμμές, τετράγωνα και ορθογώνια χτίσματα, καμινάδες, δέντρα κομμένα ή αυστηρά τοποθετημένα συνθέτουν έναν κήπο με μηνύματα. Ο Σεγκουί γεννήθηκε το 1934 στην Κόρδοβα της Αργεντινής. Είναι ζωγράφος και χαράκτης. Από νεαρή ηλικία έδειξε το ταλέντο στις τέχνες. Ήταν 17 ετών όταν πήγε στην Ευρώπη, σπουδάζοντας ζωγραφική και γλυπτική στη Μαδρίτη και στο Παρίσι. Το 1961, επέστρεψε στην πατρίδα του για να μετακομίσει δύο χρόνια αργότερα στο Παρίσι, όπου ζει και εργάζεται σήμερα. Έργα του εκτίθενται σε όλη την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική. Το έργο του αναπαριστά μια σειρά από αφηγήσεις και επικρίσεις που παρουσιάζουν πολλά ανθρωπάκια, ντυμένα με ρούχα του 20ου αιώνα. Χρησιμοποιεί τη δική του οπτική που βασίζεται σε στοιχεία που μοιάζουν με τη γλώσσα και το στιλ των κόμικς.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Σε σχέδιο εργασίας με θέμα: "Γνωριμία με το τοπικό περιβάλλον" ο πίνακας του Σεγκουί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για να περιγράψουν οι μαθητές τον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένη μια τοπική κοινωνία. Μπορούν να περιγράψουν τον πίνακα, να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους προκαλεί και να αιτιολογήσουν τις επιλογές του καλλιτέχνη. Μπορεί ακόμα να αξιοποιηθεί ο πίνακας για να εξαχθούν συμπεράσματα για τις σύγχρονες συνθήκες διαβίωσης αλλά και η ανάληψη δράσης για τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήµατα.
Στα Εικαστικά ο πίνακας μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου οι μαθητές να περιγράψουν, ανάλογα με την ηλικία, ό,τι παρατηρούν σε ένα έργο τέχνης. Να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αναγνωρίσουν τις διάφορες γραµµές. Μπορεί να αξιοποιηθεί επίσης μαζί με άλλα έργα μοντέρνας τέχνης τόσο του ίδιου δημιουργού όσο και άλλων και να τα κατηγοριοποιήσουν ανάλογα με την τεχνοτροπία του καθενός αλλά και τη θεματολογία τους. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υιοθετήσουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στη µοντέρνα τέχνη.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Segui Antonio, Segui Antonio
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΡΗΣ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE