Filippos
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για πίνακα ζωγραφικής της δημιουργού Τσακάλη Άννα Μαρία, λάδι σε καμβά, 115 Χ 112 εκ., ο οποίος αναπαριστά ένα μικρό αγόρι, που βρίσκεται στον εξωτερικό χώρο της οικίας και κοιτά στο εσωτερικό της, μέσα από τα ξύλινα παραθυρόφυλλα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει σε powerpoint πίνακες ζωγραφικής με θέμα παιδιά και την επενδύει μουσικά με μια κλασσική μουσική σύνθεση της αρεσκείας του.
Στο διαδραστικό πίνακα εμφανίζει ο/η εκπαιδευτικός το συγκεκριμένο πίνακα ζωγραφικής. Όποιος/α μαθητής/τρια νιώσει την ανάγκη, σηκώνεται από τη θέση του/της και αναγράφει σε όποιο σημείο του πίνακα θέλει ένα συναίσθημα.
Ο/η εκπαιδευτικός αναφέρεται στην ονομασία του πίνακα (Φίλιππος) και στη δημιουργό του πίνακα (Τσακάλη Άννα Μαρία). Γίνεται συζήτηση για τον τρόπο υπογραφής ενός πίνακα, ως απόδειξη της γνησιότητάς του και της χρονολογίας ολοκλήρωσής του.
Οι εκπαιδευόμενοι/ες συνεργάζονται σε ομάδες. Περνούν στην παραγωγή γραπτού λόγου, γράφοντας μια φανταστική αφήγηση με ήρωα το παιδί του πίνακα. Θα πρέπει σε κάποιο σημείο της αφήγησης, να περιγράψουν και να συμπεριλάβουν την απεικόνιση του εν λόγω πίνακα.
Ο/η εκπαιδευτικός και οι εκπαιδευόμενοι, μπορούν να επισκεφτούν μια έκθεση Σύγχρονης Τέχνης.
Οι εκπαιδευόμενοι/ες μπορούν τώρα να δημιουργήσουν το δικό τους πίνακα ζωγραφικής, με λάδι σε καμβά και να τον υπογράψουν. Οι δημιουργίες τους μπορεί να αποτελέσουν μια έκθεση ζωγραφικής ανοικτή στο κοινό.


LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
5:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/731
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
psychomotor
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Τσακάλη ¶ννα Μαρία, Tsakali Anna Maria
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE