Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για μελέτη πεδίου ή σχεδίου δράσης στο πλαίσιο της ανακαλυπτικής-διερευνητικής και ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, με στόχο την ενεργοποίηση και ενεργητική εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Η διδακτική αξιοποίησή του είναι συμβατή με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου για την Ιστορία. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαθεματικά με εμπλεκόμενα πεδία την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, την Ιστορία της Τέχνης, τη Θεατρική Αγωγή και την Αρχιτεκτονική.