Η αξιοποίηση του αντικειμένου μπορεί να γίνει στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας και της μυθολογίας. Αξιοποιώντας τη συνεργατική μάθηση μπορεί να γίνει σύγκριση αρχιτεκτονικών ρυθμών και τεχνοτροπίας μέσω της μελέτης άλλων ναών και αγαλμάτων από άλλους ναούς στον Ελλαδικό χώρο και άλλες περιόδους. Οι μαθητές μπορούν να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με τις επιδράσεις που υπάρχουν μεταξύ κοινωνικής και πολιτικής ζωής και τέχνης. Παράλληλα, οι μαθητές μπορεί να γνωρίσουν το γεγονός της αρπαγής των μαρμάρων του Παρθενώνα και της Καρυάτιδας από τον Λόρδο Έλγιν στην περίοδο της Τουρκοκρατίας και να προβληματιστούν σχετικά με το φαινόμενο της αρχαιοκαπηλείας και της διαφυγής αρχαιοτήτων στο εξωτερικό. Είναι δε ευκαιρία να υπάρξει ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την αναγκαιότητα επιστροφής των κλεμμένων αρχαιοτήτων από τη Μεγάλη Βρετανία στην Ελλάδα.