Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές στο πλαίσιο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας στη διδασκαλία της δραματικής ποίησης. Οι μαθητές βλέποντας την εικόνα μπορούν να συνειδητοποιήσουν τη σύνδεση της αρχαίας τραγωδίας με θρησκευτικές τελετές, και συγκεκριμένα τη γιορτή των Διονυσίων. Επίσης στα Θρησκευτικά μπορεί να γίνει λόγος για τον περίοπτο ρόλο που είχαν οι ιερείς στην Αρχαιότητα, για τη σύνδεση της αρχαίας λατρείας με άλλους θεούς εκτός από τους Ολύμπιους. Τέλος, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Ιστορίας η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί ως μία πηγή τόσο για την ιστορία των αρχαίων χρόνων και τη σύνδεση του θεάτρου με την κλασική εποχή της ηγεμονίας της Αθήνας (5ος π.Χ.), όσο και με την ιστορία της ίδιας εποχής, αποτελώντας ένα έξοχο παράδειγμα αρχιτεκτονικού οικοδομήματος.