Η φωτογραφία αυτή μπορεί να αποτελέσει άριστο εποπτικό υλικό στο πλαίσιο των μαθημάτων της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας σχετικά με το θέμα του πολέμου και ιδιαίτερα του υποσιτισμού και της ανθρωπιστικής βοήθειας κατά την περίοδο της γερμανικής Κατοχής. Ειδικότερα στο μάθημα της Ιστορίας ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να δώσει στους μαθητές του θέματα προς επεξεργασία και κριτική, όπως: α) Η στάση των δοσιλόγων στην περίοδο της τριπλής (γερμανικής, ιταλικής και βουλγαρικής) κατοχής β) Η στάση των μαυραγοριτών την ίδια χρονική περίοδο γ) Προσπάθειες ανακούφισης του ελληνικού πληθυσμού από τη λιμοκτονία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό δ) Πράξεις αντίστασης του ελληνικού λαού την ίδια χρονική περίοδο. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι δυνατό άλλωστε να αξιοποιηθεί ως εποπτικό εργαλείο και σε μια διαθεματική διδασκαλία Ιστορίας και Λογοτεχνίας, ειδικότερα αν αξιοποιηθούν λογοτεχνικά κείμενα, το περιεχόμενο των οποίων αφορά στην περίοδο της κατοχής στην Ελλάδα (1941-1944).