Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία θεμάτων της σύγχρονης Ιστορίας, σχετικών με τον ελληνοϊταλικό πόλεμο. Συγκεκριμένα προτείνεται να ασχοληθούν οι μαθητές με: Την εκπόνηση ερευνητικής εργασίας, στην οποία οι μαθητές, με τη βοήθεια του διαδικτύου και την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, θα έλθουν σε επαφή με ιστορικές πηγές της περιόδου (άρθρα εφημερίδων εποχής, ηχητικά ντοκουμέντα, απόψεις ιστορικών κ.ά), προκειμένου να διερευνηθούν λεπτομερώς ζητήματα, όπως οι συνθήκες, κάτω από τις οποίες πολέμησαν οι 'Ελληνες κατά τη διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου του 1940-1941, η στάση των ιθυνόντων της εποχής, αλλά και του απλού κόσμου κ.ά. Συγκεκριμένα θα μπορούσαν να διερευνηθούν α) Τα μέτρα που έλαβε η ελληνική κυβένρηση, η στρατιωτική ηγεσία και ο απλός λαός, προκειμένου να βοηθήσουν τους ΄Ελληνες στρατιώτες να ανταπεξέλθουν στις αντιξοες συνθήκες του πολέμου β) Η απόφαση του στρατηγού Τσολάκογλου να αρνηθεί να εκτελέσει την εντολή της ελληνικής πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας για συνέχιση του αγώνα και αντ' αυτής να ζητήσει από τους Γερμανούς συνθηκολόγηση, όταν πλέον το μέτωπο της Μακεδονίας είχε καταρρεύσει και ο ελληνικός στρατός στην Ηπειρο είχε περικυκλωθεί. Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και στο μάθημα της αισθητικής αγωγής ως πρότυπο μοντερνισμού, καθαρότητας και αρτιότητας τεχνικής και αισθητικής στον τομέα της φωτογραφίας. Η συλλογή παρόμοιων φωτογραφιών από τον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940-1941 με τη βοήθεια του διαδικτύου μπορεί κάλλιστα να αξιοποιηθεί ως υλικό στη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.