Το ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή τόσο για την επαφή των μαθητών/τριών με το μνημείο του Παρθενώνα όσο και με το έργο των περιηγητών και τη συμβολή τους στην ανανέωση του ενδιαφέροντος για τον ελληνικό πολιτισμό. Όπως ο ίδιος ο αρχιτέκτονας και φωτογράφος Alfred Nicolas Normand υπογραμμίζει -σε μια επιστολή του χρονολογημένη στα 1851- το θέαμα και τα μνημεία που αντίκρισε στην Ακρόπολη τον αποζημίωσαν για τις όποιες δοκιμασίες και απογοητεύσεις του ταξιδιού του στην Ελλάδα. Η εικόνα του Παρθενώνα επισκιάζει τις υπόλοιπες εικόνες της πόλης της Αθήνας «συστήνοντας» την Ελλάδα ως μέρος του υπόλοιπου πολιτισμένου κόσμου.
Παράλληλα η σύγκριση της φωτογραφίας του A.N.Normand με σύγχρονες απεικονίσεις του Παρθενώνα μπορεί να συμβάλλει στη συζήτηση και την καταγραφή των αλλαγών που υπέστη το μνημείο στο πέρασμα του χρόνου όπως και στην επισήμανση της ανάγκης κατάλληλης συντήρησης και φροντίδας. Από την άλλη πλευρά η παρουσίαση εικόνων με κτίρια διαφόρων χωρών (Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο, Κρατική αρχαιολογική συλλογή στο Μόναχο ή ο Παρθενώνας του Νάσβιλ στις Ηνωμένες Πολιτείες), στα οποία είναι εμφανής η επίδραση της αρχαιοελληνικής αρχιτεκτονικής μπορεί να συμβάλλει στην εκτίμηση της αξίας του κορυφαίου αυτού έργου, που άσκησε τεράστια επιρροή στην αρχιτεκτονική των εποχών που ακολούθησαν μέχρι σήμερα. Μάλιστα η σύγκριση του μνημείου με το εξωτερικό του κτιρίου των προαναφερόμενων μουσείων μπορεί να οδηγήσει επίσης στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας για την προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.