Exhibits of the National Archaeological Museum, Athens, around 1897
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Παρουσιάζεται η φωτογραφική απεικόνιση επιτύμβιων βάζων από τη φωτογραφική συλλογή του Μουσείου Μπενάκη. Δημιουργός η εταιρεία Underwood & Underwood. Το συγκεκριμένο φωτογραφικό τύπωμα είναι από τα πρώτα του είδους και απεικονίζει με καθαρότητα τη μοναδικότητα των εκθεμάτων αλλά και τη μοναδικότητα του Μουσείου. Η εταιρεία Underwood & Underwood ιδρύθηκε το 1881 στην Οτάβα του Κάνσας, από δύο αδέρφια, Elmer Underwood και Bert Underwood. Αργότερα μετακινήθηκαν προς Βαλτιμόρη και στη συνέχεια στη Νέα Υόρκη το 1891. Σε ένα χρόνο, η εταρεία Underwood & Underwood ήταν ο μεγαλύτερος εκδότης της στερεοπτικής στον κόσμο, και παρήγαγε 10 εκατομμύρια οπτικές αναπαραστάσεις ανά έτος. Η εταιρεία μέσω συνεργασίας με διάφορους φωτογράφους από όλο τον κόσμο εξέδιδε φωτογραφικά άλμπουμ που παρουσίαζαν συγκεκριμένα θέματα, όπως η εκπαίδευση και η θρησκεία, τα ταξίδια καθώς και φωτογραφικές συλλογές που απεικονίζουν δημοφιλείς τουριστικές περιοχές του κόσμου. Η ποιότητα των εικόνων ήταν εξαιρετική. Η εταιρεία διέκοψε τις επιχειρήσεις τη δεκαετία του 1940.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας και της τέχνης της φωτογραφικής απεικόνισης καθώς και της επίδρασης στον ανθρώπινο πολιτισμό μέσα από τα πολύ ενδιαφέροντα και αντιπροσωπευτικά δείγματα των ιστορικών μνημείων που εκτίθενται και στην αίθουσα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Ο/Η εκπαιδευτικός μπορεί να αναφερθεί στην τεχνοτροπία των Ελλήνων και να παροτρύνει τους μαθητές να ανακαλύψουνε ομοιότητες και διαφορές στην κατασκευή των έργων αυτών του τότε και του σήμερα. Επίσης οι μαθητές θα μπορούσαν με τον συντονισμό από τον-την εκπαιδευτικό να ξεκινήσουν ένα επιχειρηματικό διάλογο για την επιρροή που άσκησαν οι πολιτισμοί στην τέχνη, την καθημερινότητα, την κουλτούρα καθώς και τη δημιουργικότητα του ανθρώπου της εποχής εκείνης. Οι μαθητές επιπλέον θα μπορούσαν να ασκηθούν στην απεικόνιση και παρουσίαση των αντίστοιχων μνημείων ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τις γνώσεις τους όσον αφορά τις ονομασίες των τμημάτων των μνημείων , τους ρυθμούς καθώς και την ιστορία της κατασκευής των μνημείων αλλά και της διαδρομής των ανά τους αιώνες. Επιπλέον ο-η εκπαιδευτικός θα μπορούσε να ορίσει μια δράση με τους μαθητές όπου ο σκοπός είναι η κατανόηση και καταγραφή του τρόπου αλλά και σκοπού τοποθέτησης και ταξινόμησης των εκθεμάτων του μουσείου σε πτέρυγες και χώρους. Έτσι οι μαθητές θα αντιληφθούν καλύτερα τις ιστορικές χρονικές περιόδους, τα είδη των εκθεμάτων, τις τεχνοτροπίες και τη γεωγραφική αλλά και ιστορική τους σύνδεση και ταξινόμηση. Οι μαθητές αφού παρουσιάσουν τα ευρήματα και τις παρατηρήσεις τους θα μπορούσαν οι ίδιοι πλέον να σκεφτούν πιο ενδιαφέροντες τρόπους παρουσίασης και ταξινόμησης των εκθεμάτων αυτών στο χώρο του Μουσείου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > socratic instruction
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΚΟΥΡΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE