Επιστρατευση, Βουλα Θεοχαρη Παπαϊωαννου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελούν δύο στρατιώτες. Πρόκειται για φωτογραφία της Βούλας Θεοχάρη Παπαϊωάννου σε ασπρόμαυρο αρνητικό η οποία «τραβήχτηκε» το 1940 στην Αθήνα. Στην εικόνα αποτυπώνονται δύο στρατιώτες με παραδοσιακή στολή οι οποίοι κρατούν στα χέρια τους μία εφημερίδα της εποχής και ενημερώνονται για την επιστράτευση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με τον πόλεμο του 1940. Ιδιαίτερα μπορεί να μελετηθεί η διαδικασία της επιστράτευσης (πώς γινόταν, σε ποιους απευθύνονταν κτλ.) και ποια ήταν η συμβολή των απλών ανθρώπων στον πόλεμο της εποχής εκείνης. Επίσης μπορεί να αποτελέσει μέρος μιας ομάδας φωτογραφιών με θέμα τον πόλεμο του 1940, ιδιαίτερα από την κοινωνική πλευρά του πολέμου, οι οποίες (φωτογραφίες) θα εκτεθούν ή θα μελετηθούν τις ημέρες του σχετικού εορτασμού.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE