Μπορεί να προβληθεί ως εποπτικό συμπλήρωμα σε διδασκαλία σχετική με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του ναού του Παρθενώνα. Στη συνέχεια είναι δυνατόν να κληθούν οι μαθητές να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο και σχετικές εικόνες των άλλων πλευρών, ώστε να οδηγηθούν σε γενικότερα συμπεράσματα για τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του Παρθενώνα, που τον καθιστούν ολωσδιόλου ξεχωριστό οικοδόμημα.. Επίσης μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές στα πλαίσια των εικαστικών να κατασκευάσουν ως χειροτεχνία ή ακόμα και ως γραφική απεικόνιση σε ψηφιακό περιβάλλον την δυτική πλευρά του Παρθενώνα και στη συνέχεια να παρατηρήσουν και να εξαγάγουν συμπεράσματα σχετικά με κάποια σταθερά χαρακτηριστικά της αρχαίας ναοδομίας (αναλογίες πλευρών, αριθμοί κιόνων κλπ.). Επιπρόσθετα, προτείνεται στα πλαίσια της ανάδειξη του προβλήματος της βίαιης απόσπασης και απομάκρυνσης των γλυπτών από το μνημείο, να αναζητήσουν οι μαθητές δημοσιογραφικό υλικό από τον ημερήσιο τύπο που αναφέρεται στο θέμα. Συνιστάται, επίσης, οι μαθητές να αναζητήσουν επιπρόσθετα στοιχεία (κείμενα, συνεντεύξεις, οπτικοακουστικό υλικό κ.λπ.) και να υποστηρίξουν τεκμηριωμένα την άποψη ότι τα γλυπτά του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στη χώρα μας και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την προστασία των πολιτιστικών μας αγαθών, που δεν ανήκουν μόνο στη χώρα μας αλλά στην ανθρωπότητα ολόκληρη. Η τελευταία παρατήρηση βέβαια μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο ξεχωριστής συνθετικής (ομαδικής) εργασίας.