Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συνοδευτικό οπτικό υλικό στο μάθημα της Μουσικής ή σε διαθεματικές διδασκαλίες, ερευνητικές εργασίες (project), βιωματικά προγράμματα και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη μουσική και την εξέλιξη της στην Ελλάδα του 20ου αιώνα και ειδικότερα με τη μουσική στο 2ο μισό του αιώνα. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο τραγούδια της ίδιας περιόδου (δεκαετία ’50 και αρχές ‘60) και να βρουν μορφολογικά και ιστορικά στοιχεία για το είδος του τραγουδιού, το βαλς (valse).
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης στο μάθημα των Εικαστικών σαν δείγμα Γραφικών τεχνών και Γραφιστικών εφαρμογών στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί διδακτικά σε μαθήματα και σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την ιστορία και τις εφαρμογές των εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των σχεδιαστικών και τυπογραφικών στοιχείων, την επιλογή ενός χρώματος (μονοχρωμία) και να αναζητήσουν και άλλα γραφιστικά δείγματα (εξώφυλλα βιβλίων, δίσκων, αφίσες, διαφημίσεις κλπ) από διάφορες δεκαετίες, για να διαμορφώσουν μια ιδέα της εξέλιξης των γραφικών και εφαρμοσμένων τεχνών, ειδικά στο χώρο του εντύπου. Επίσης, θα μπορούσε να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο η εικονογράφηση του εξωφύλλου συνδέεται θεματικά με τον τίτλο του τραγουδιού και στη συνέχεια να προσπαθήσουν και οι ίδιοι να δημιουργήσουν μια αντίστοιχη εικονογράφηση εξωφύλλου για ένα τραγούδι της επιλογής τους με βάση τον τίτλο και το περιεχόμενο του.