Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη προσέγγιση του σχεδίου γραφιστικής και της χαρακτικής τέχνης. Εστιάζοντας στη σύνθεση των γραφιστικών στοιχείων να εξεταστεί η χρήση και ο ρόλος τους στη μετάδοση ενός μηνύματος, να προσδιοριστεί η σημασία της επιλογής γραμματοσειράς, του μεγέθους και της τοποθέτησης τους στην εικόνα. Με δημιουργικούς πειραματισμούς μπορεί να διερευνηθεί η αισθητική αξία των γραμμάτων σε μια αφίσα ή ένα έντυπο ώστε να γίνει κατανοητή η αξία τους στο τελικό αποτέλεσμα και στο νόημα του έργου. Στη Μουσική, οι μαθητές να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν μουσικά είδη, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν βασικά στοιχεία και μουσικές έννοιες, να αναλύουν μεμονωμένους ήχους και σε σχέση με μια παρτιτούρα να καταθέτουν τις γνώσεις τους στη μουσική γραφή, τη δομή και τη φόρμα.