Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη μελέτη της τέχνης της χαρακτικής και τη διάδοση της στην Ελλάδα. Μέσα από το συγκεκριμένο έργο μπορούν να εξεταστούν τα είδη της χαρακτικής, τα στάδια δημιουργίας ενός χαρακτικού έργου και η αξιοποίηση τους στο χώρο των εκδόσεων. Στο μάθημα των Εικαστικών, προτείνεται να εξεταστούν τα χαρακτηριστικά της σύνθεσης σε μια εικόνα, να διερευνηθεί η οργάνωση και η τοποθέτηση των επιμέρους στοιχείων ( φόρμες, σχήματα, γράμματα) ως προς το τελικό αποτέλεσμα. Στο μάθημα της Μουσική, μέσα από το ευρύ φάσμα φωνητικής και οργανικής μουσικής οι μαθητές, να διακρίνουν και να αναγνωρίσουν μουσικά στοιχεία και μελωδικά σχήματα. Επίσης, οι μαθητές, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν βασικά στοιχεία και έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής, να καλλιεργήσουν την ικανότητά τους να αξιολογούν και να επιλέγουν συνθέσεις της λαϊκής και ελαφράς μουσικής. Συνδέοντας τη μουσική με τις άλλες τέχνες και τα άλλα γνωστικά αντικείμενα, στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, οι μαθητές, να ερευνήσουν θεατρικά κείμενα ως προς το ύφος και τον λόγο. Επίσης, στο πλαίσιο των projects και των πολιτιστικών προγραμμάτων μπορούν να αξιοποιήσουν τις μουσικές πληροφορίες, αναζητώντας κοινωνικά και πολιτισμικά γνωρίσματα της εποχής που δημιουργήθηκε η συγκεκριμένη θεατρική παράσταση και η μουσική επένδυση της, ενώ στο μάθημα της θεατρολογίας να αναζητήσουν πληροφορίες για τους δημιουργούς της παράστασης και το είδος της.