ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: α)Οι μαθητές παρατηρούν την προσωπογραφία του Αλεξάνδρου Κορυζή και την περιγράφουν. Τους εφιστούμε την προσοχή στην προτίμηση του καλλιτέχνη, αλλά και γενικότερα των καλλιτεχνών (ζωγράφων και αργότερα φωτογράφων), να αποδίδεται η εικόνα ηγετικών προσωπικοτήτων με την οπτική γωνία των «τριών τετάρτων» ή του «προφίλ» και όχι τόσο κατά μέτωπο (ανφάς). Για να το διαπιστώσουν οι ίδιοι οι μαθητές, τους ζητούμε να «ξεφυλλίσουν» το pdf του Χρονολογίου της ΕΤΕ. Η τράπεζα φρόντισε να φιλοτεχνούνται από μεγάλους καλλιτέχνες οι προσωπογραφίες των διοικητών της μετά την αποχώρησή τους από αυτήν, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν την απεικόνιση των «τριών τετάρτων». Έτσι, μέσα από την ιστορία της ΕΤΕ μπορούν οι μαθητές να ακολουθήσουν ιστορικά και τους μεγάλους καλλιτέχνες, όπως τον Ν. Λύτρα, που φιλοτέχνησε τον Γ. Σταύρου, πρώτο διοικητή της τράπεζας, τον Γ. Ιακωβίδη, τον Κ. Παρθένη, τον Ν. Οθωναίο, τον Ι. Μόραλη κ.α. β) Μπορεί να διοργανωθεί σε συνεννόηση με την Τράπεζα και εκπαιδευτική επίσκεψη στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου στο Κεντρικό Κτήριο της ΕΤΕ, η οποία κοσμείται με τα έργα αυτά. ΙΣΤΟΡΙΑ: Η προσωπογραφία γίνεται αφορμή συζήτησης σχετικά με την προσωπικότητα του Αλ. Κορυζή, την εσωτερική και την εξωτερική του πολιτική στις θέσεις που ανέλαβε αλλά και το τέλος του στη συγκεκριμένη ιστορική συγκυρία.