Χαριλαος Τρικουπης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Προσωπογραφία του Χαρίλαου Τρικούπη σε ξυλογραφία. Διετέλεσε επτά φορές πρωθυπουργός την περίοδο 1875-1894 κυβερνώντας για σχεδόν δέκα χρόνια. Επεδίωξε τον εκσυγχρονισμό της Ελλάδας αλλά η πολιτική του προσφορά έληξε με την πτώχευση της χώρας κατά την έβδομη και τελευταία διακυβέρνηση. Η προσωπογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία για την κατανόηση της πολιτικής κατάστασης στην Ελλάδα στα τέλη του 18ου αιώνα

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα χρησιμοποιείται υποστηρικτικά σε διδασκαλία με θέμα την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας στο τέλος του 19ου αιώνα και τη συμβολή του Τρικούπη σε αυτήν. Γίνεται συζήτηση στην τάξη για το πώς η αναπτυξιακή μεταρρυθμιστική του προσπάθεια κατέληξε σε μια χρεοκοπία καθώς και μια έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με την αυθεντικότητα της γνωστής φράσης ''Δυστυχώς επτωχεύσαμε''. Επίσης οι μαθητές μπορούν να ενθαρρυνθούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό κολάζ με εικόνες και φωτογραφίες του Τρικούπη ή γενικότερα ένα ψηφιακό κολάζ με τους σημαντικότερους Έλληνες πολιτικούς του 19ου και 20ου αιώνα όπου θα μπορούσε να συμπεριληφθεί και η παραπάνω εικόνα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE