Το κείμενο έχει ιστορικό ενδιαφέρον και μπορεί να αξιοποιηθεί ως πηγή σε μάθημα σχετικό με την οθωμανική αυτοκρατορία και τα μέλη της φερώνυμης δυναστείας. Αφού αναπαραχθεί και διανεμηθεί στους μαθητές, εκείνοι θα κληθούν να το μελετήσουν και να το επεξεργαστούν ως υλικό αναφοράς, για να συναγάγουν μια σειρά από πληροφορίες, οι οποίες μπορούν να ζητηθούν υπό μορφή ερωτηματολογίου. Για παράδειγμα ένα πρώτο ζητούμενο μπορεί να είναι η χρονολόγηση του κειμένου. Σε αυτή την περίπτωση τα παιδιά θα πρέπει φερ΄ ειπείν, αφού εντοπίσουν την αναφορά στον Μετζίτ Α΄ ως εν ενεργεία μονάρχη και κάνουν τη σχετική αναζήτηση στο διαδίκτυο, να επισημάνουν ως terminus ante quem το 1862, έτος θανάτου του εν λόγω σουλτάνου. Άλλες ερωτήσεις θα αφορούν γνωστά από την ιστορία πρόσωπα (όπως ο Σουλεϊμάν Α΄, ο Μουράτ κλπ.) και τη συσχέτισή τους με οικεία από τη σχολική ιστορία γεγονότα. Αξίζει να αναδειχτεί και η χρησιμοποιούμενη γλώσσα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, όπως π.χ. οι έντονα αρχαΐζοντες σε κάποιες περιπτώσεις τύποι, η τάση για εξελληνισμό των τουρκικών ονομάτων κ.α.