Το εν λόγω κειμενο υπό μορφή σατιρικού διαλόγου μπορεί να δοθεί στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο - και παράλληλα να προβληθει σε ψηφιακό προβολέα - στο πλαίσιο μαθήματος σχετικού με τον ρόλο των διανοουμένων στην κοινωνία. Οι μαθητές μελετούν το κείμενο και καλούνται να εντοπίσουν το σατιρικό στοιχείο και τον κεντρικό άξονα γύρω από τον οποίο δομείται η "παραβολή". Στη συνέχεια διατυπώνουν θέσεις και προβληματισμούς σχετικά με το υπό συζήτηση θέμα. Καλό είναι να έχει προηγηθεί μια προπαρασκευαστική αναζήτηση στο διαδίκτυο για τη φυσιογνωμία του περιοδικού "Νουμάς" (ότι π.χ. υπήρξε προπύργιο του δημοτικισμού) και την προσωπικότητα του Παύλου Νιρβάνα, ώστε η συζήτηση να ενταχθεί στο κλίμα εκείνης της εποχής και να γίνουν οι σχετικές αναγωγές-συνδέσεις με τη σύγχρονη ζωή. Βεβαίως το κείμενο ενδείκνυται να δοθεί στα παιδιά μαζί με άλλα δοκίμια σχετικά με τον ρόλο των διανουμένων, ώστε να δοθεί η δυνατότητα να προβληθεί η σατιρική πλευρά ως μια μόνο από τις πολλές μέσω των οποίων μπορεί να προσεγγιστεί το ζήτημα. Τέλος, στο κείμενο οι μαθητές αξίζει να προσέξουν την ορθογραφία, τη γλώσσα και την εν γένει μορφή ενός δημοσιεύματος σε λογοτεχνικό περιοδικό των αρχών του 20ου αιώνα.