Μια κριση για τους Βαλκανικους πολεμους
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η άποψη του Κ. Χατζόπουλου για τους Βαλκανικούς πολέμους, όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Γράμματα (Vol 2, No 21, σελ. 499-500) το 1914 αποτελεί ιστορική πηγή της εποχής, που μας επιτρέπει να αντλήσουμε στοιχεία για την ελληνική και διεθνή κατάσταση πραγμάτων, τους πολιτικούς συσχετισμούς, τους προβληματισμούς για τα οφέλη και τις αρνητικές συνέπιες του πολέμου, αλλά και για τη στάση των πνευματικών ανθρώπων απέναντι στον πόλεμο γενικά. Η στάση απέναντι στον πόλεμο, όπως αποτυπώνεται στο κείμενο μπορεί να μελετηθεί από τους μαθητές και στο μάθημα της Γλώσσας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η άποψη του Κ. Χατζόπουλου για τους Βαλκανικούς πολέμους, (περιοδικό Γράμματα Vol 2, No 21, σελ. 499-500) δημοσιευμένη το 1914, μπορεί να αξιοποιηθεί ως ιστορική πηγή για την συμμετοχή της Ελλάδας σε αυτούς, τους πολιτικοιδεολογικούς παράγοντες που οδήγησαν στην συγκεκριμένη εμπλοκή της χώρας μας, τα οφέλη που αποκόμισε και τους προβληματισμούς των συγχρόνων. Μπορεί επίσης να μελετηθεί στο πλαίσιο του αντικειμένου της Γλώσσας σε συσχετισμό και με άλλα κείμενα, με στόχο την παραγωγή λόγου για την ιδεολογική στάση των πνευματικών ανθρώπων απέναντι στον πόλεμο .


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Κωσταντίνος Χατζόπουλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΗΣΤΙΝΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE