Η ομορφια μιας ηθικης αξιας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι ένα πολυτονικό κείμενο του Δ. Γληνού για τον Κωνσταντίνο Χατζόπουλο, δημοσιευμένο στο περιοδικό "Νουμάς" με τίτλο "Η ομορφιά μιας ηθικής αξίας". Το κείμενο συνδέεται με την κριτική για τον Κωνσταντίνο Χατζόπουλο για την πίστη του στα ηθικά ιδανικά του αυτοσεβασμού, του δημοτικισμού και του σοσιαλισμού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στην ενότητα για την Νέα Αθηναϊκή Σχολή, τον δημοτικισμό και τον συμβολισμό. Οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν πληροφορίες στα σχολικά βιβλία για την Νέα Αθηναϊκή Σχολή. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να περιηγηθούν στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης και του Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών, που περιέχει το μαθησιακό αντικείμενο, και να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες για τον "Νουμά". Η ιστοσελίδα της Πύλης για την ελληνική γλώσσα και τη γλωσσική εκπαίδευση και η ιστοσελίδα του Σπουδαστηρίου του Νέου Ελληνισμού μπορούν να αξιοποιηθούν για τη μελέτη έργων του Κ. Χατζόπουλου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools Literary periods - Generations / SchoolsLiterary periods - Generations / Schools > New Athenian School / Generation of 1880 New Athenian School / Generation of 1880New Athenian School / Generation of 1880
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Streams / Movements Streams / MovementsStreams / Movements > Symbolism SymbolismSymbolism
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Δ. Γληνός
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΤΣΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE