Η εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη χρηστικότητα και τις μεθόδους της γραφιστικής. Προτείνεται ο εκπαιδευτικός να οργανώσει μία ενημερωτική επίσκεψη σε ένα εργαστήριο γραφικών τεχνών, ώστε οι μαθητές να παρατηρήσουν και να καταγράψουν την τεχνική και τα υλικά του γραφιστικού σχεδιασμού και να πληροφορηθούν για τη χρηστικότητα σε καθημερινά προϊόντα, όπως διαφημιστικά έντυπα, αφίσες, ετικέτες προϊόντων, εμπορικά σήματα, λογότυπα. Αξιοποιώντας τις πληροφορίες οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν μία αφίσα με το λογότυπο του σχολείου, που να αφορά τη συμμετοχή τους σε έναν διαγωνισμό ζωγραφικής. Επιπρόσθετα, προτείνεται ο εκπαιδευτικός να αναθέσει στους μαθητές να διερευνήσουν τη σημασία της λέξης "υπογραφή" και να αναφερθούν στη χρήση της υπογραφής (με την έννοια της ιδιόχειρης αναγραφής του ονόματος ενός προσώπου) ως στοιχείου ταυτοποίησης του προσώπου και επικύρωσης εγγράφων. Να αναφερθούν επίσης στις νομικές επιπτώσεις της πλαστογραφίας. Τέλος, να τους αναθέσει να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με την επιστήμη της "γραφολογίας" και να προσδιορίσουν το αντικείμενό της.