Το Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί: Α) Σε σχέση με τον εικονιζόμενο Σπύρο Λούη: 1) Βιογραφικά. 2) Συμμετοχή του Σπύρου Λούη στους Ολυμπιακούς αγώνες, οι οποίοι αναβίωσαν στην Αθήνα το 1896. 3) Αναφορά στο άθλημα του μαραθωνίου. 4) Τιμητικές διακρίσεις και βραβεύσεις που απονεμήθηκαν στον Σπύρο Λούη. 5) Φωτογραφική σύνθεση (κολλάζ) με εικόνες από τον Σπύρο Λούη. 6) Δραματοποίηση (υπόδυση του ρόλου του μαραθωνοδρόμου Σπύρου Λούη). 7) Σύνθεση ποιήματος ή πεζού κειμένου προς τιμήν του Σπύρου Λούη (δημιουργική γραφή). Β) Στη διδασκαλία θεμάτων τα οποία σχετίζονται: 1) με τον αθλητισμό (αθλήματα, διενέργεια αθλητικών αγώνων, διαδικασία αθλοθέτησης, αθλητικοί αγώνες στην αρχαία Ελλάδα, ιστορική εξέλιξη των Ολυμπιακών Αγώνων από την πρώτη διοργάνωση στην Αθήνα το 1896), 2) με το αθλητικό ιδεώδες (πνεύμα του ολυμπισμού), 3) με τη συγγραφή πεζών και ποιητικών κειμένων σχετικών με τους ολυμπιακούς αγώνες από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Προτείνεται η ανάληψη των εργασιών να γίνει κατά ομάδες, η κάθε ομάδα να παρουσιάσει το έργο της και να οριστεί αθλοθέτηση (βράβευση) για καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας.