Ηθικη μελετη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει μία μελέτη για τον έρωτα, η οποία προέρχεται από το γαλλικό περιοδικό "Saint-Pierre" και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Ευτέρπη" το 1854 (τόμος 7, αρ. 34). Σύμφωνα με αυτήν τη μελέτη ο έρωτας των αγνών ανθρώπων έχει όλα τα χαρακτηριστικά της θρησκείας και της αρετής. Συγκεκριμένα, ο αληθινός έρωτας χαρακτηρίζεται από αθωότητα, απλότητα, ειλικρίνεια, αιδώ, γενναιότητα, ηρωισμό και πίστη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μελετούν το μαθησιακό αντικείμενο, καθώς και τις φιλοσοφικές απόψεις του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη για τον έρωτα και διοργανώνουν αγώνισμα διττών λόγων, με θέμα τις συγκεκριμένες απόψεις για τον έρωτα. Επίσης, προτείνεται οι μαθητές να διαβάσουν το βιβλίο του Alain Badiou "Εγκώμιο για τον έρωτα" και να δημιουργήσουν μία σχετική εργασία, εστιάζοντας στη συμβολή του έρωτα στην άρση του χάσματος των δύο φύλων. Ακόμα, οι μαθητές θα μπορούσαν να διερευνήσουν τις επιπτώσεις του έρωτα στη σχολική ζωή και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους σε μία σχετική ημερίδα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Ancient Greek Language and Grammar Ancient Greek Language and GrammarAncient Greek Language and Grammar > Topics TopicsTopics > Human - human relations and values Human - human relations and valuesHuman - human relations and values
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
Philosophy PhilosophyPhilosophy
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Saint- Pierre
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE