Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, για τη διδασκαλία αντιπροσωπευτικών ποιημάτων των κινημάτων του κλασικισμού της προεπανασταστικής περιόδου ( Βηλαράς, Χριστόπουλος) και του ρομαντισμού της μετεπαναστατικής περιόδου ( π.χ. Σολωμός, Κάλβος κ.α.), σε σύγκριση με τα πεζά κείμενα του ποιητή Ιωάννη Ζαμπέλιου. Στο πλαίσιο διαθεματικής προσέγγισης μπορεί να ανατεθεί στους μαθητές, με αφόρμηση την παρατήρηση της συγκεκριμένης εικόνας, να συγκεντρώσουν στοιχεία για τις γλωσσικές απόψεις λογίων του κινήματος του Νεοελληνικού διαφωτισμού και ιδιαίτερα του Αδ. Κοραή, από τον οποίο ήταν έντονα επηρεασμένος ο Ιωάννης Ζαμπέλιος. Οι γλωσσικές απόψεις του Κοραή για υιοθέτηση της μέσης οδού στο ζήτημα της γλώσσας ( καθαρεύουσα), μπορούν να αναζητηθούν σε κείμενά του όπως : " Παπατρέχας", " Δράξασθε Παιδείας", " Αυτοβιογραφία" και στη συνέχεια να ζητηθεί από τους μαθητές να επισημάνουν στα κείμενα του Ι. Ζαμπέλιου, το πώς αυτές εμφανίζονται και επιβεβαιώνονται.