Η τοιχογραφία απεικονίζει τον Χριστό όπως αυτός εμφανίστηκε στο Όραμα του αγίου Πέτρου της Αλεξάνδρειας και βρίσκεται στη βόρεια πλευρά της εκκλησίας της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα η οποία είναι στην περιοχή του χωρίου Βελτσίστα (σημερινή Κληματιά) της Ηπείρου. Ο άγιος ιερομάρτυρας Πέτρος, διετέλεσε επίσκοπος Αλεξάνδρειας κατά την εποχή του αυτοκράτορα Μαξιμιανού (286-305 μ.Χ.), περίοδο κατά την οποία ο Χριστιανισμός βρισκόταν ακόμη σε διωγμό και αγωνίστηκε για την καθιέρωση της πίστης και τη διαφύλαξή της από τους αιρετικούς όπως ήταν ο Άρειος. Λίγο πριν μαρτυρήσει ο άγιος Πέτρος είδε το εξής αποκαλυπτικό όραμα. Βρέθηκε μπροστά σε μια Αγία Τράπεζα όπου στεκόταν όρθιος ο Χριστός ως βρέφος με τα ρούχα του σκισμένα. Ο Πέτρος ρώτησε τότε τον Κύριο: "Κύριε, ποιος σου έσχισε τα ρούχα;" και ο Κύριος απάντησε: "ο Άρειος!". Ο Άρειος είχε αρνηθεί να παραδεχθεί τη Θεότητα του Υιού και Λόγου του Θεού, λέγοντας ότι δεν είναι Θεός αληθινός, ομοούσιος τω Πατρί, αλλά κτίσμα και ποίημα και ξένος της ουσίας και δόξης του Πατρός. Οι μεταβυζαντινοί αγιογράφοι χρησιμοποιούν πολύ συχνά το συγκεκριμένο θέμα για να παραλληλίσουν την αίρεση του Αρείου με την πλάνη του Παπισμού, αφού κι ο Πάπας ως βλάσφημος "ουκ ηβουλήθη σωφρονισθήναι, ουδέ επαύετο σπείρων των αιρετικών αυτού δογμάτων τα θανατηφόρα ζηζάνια". Την εικόνα αυτή αλλά και ολόκληρη την εκκλησία έχει αγιογραφήσει το 1563-68 ο μεταβυζαντινός ζωγράφος Φράγγος Κονταρής από την Θήβα, ο οποίος μαζί με τον αδερφό του και τον Φράγκο Κατελάνο αποτελούν τους μόνους επώνυμους εκπροσώπους της σχολής η οποία ονομάστηκε «σχολή της Βορειοδυτικής Ελλάδας» ή «σχολή των Θηβών». Το ύφος τους συνδυάζει τις παραδόσεις του 14ου και 15ου αιώνα από την Μακεδονία και την βόρεια Βαλκανική με την σύγχρονη κρητική σχολή και την δυτική τέχνη.