Dedication to Hermes Agoraios
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα αναθηματική επιγραφή στον Ερμή Αγοραίο, φτιαγμένη μάλλον από θασιακό μάρμαρο, βρίσκεται στο μουσείο των Αβδήρων. Η ορθογώνια, σχεδόν τετραγωνική αυτή βάση, με διαστάσεις 0,15x0,29x0,28μ βρέθηκε ελλιπής. Στο σωζόμενο τμήμα της διακρίνονται και κάποια εναπομείναντα γράμματα από τις αρχικές λέξεις, διαστάσεων 0,012-0,015μ.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μια ενδιαφέρουσα ερευνητική εργασία θα μπορούσε να περιστραφεί γύρω από τη σημασία και την αξία των πηγών και των αρχαιολογικών ευρημάτων ως καίριων ιστορικών μαρτύρων. Επιπλέον, η κατανόηση του ιστορικοκοινωνικου πλαισίου της περιόδου δημιουργίας της επιγραφής, η θέση και ο ρόλος του Ερμή στο Δωδεκάθεο και την Παράδοση, οι διάφορες προς τιμή του λατρευτικές εκδηλώσεις αλλά και η εξήγηση των προσωνυμίων του αποτελούν θέματα προς διδακτική πραγμάτευση. Επίσης και ο εντοπισμός σημαντικών αγαλμάτων του θεού Ερμή (π.χ. ο Ερμής του Πραξιτέλους), μέσα από αναζήτηση στο διαδίκτυο, καθώς και η προσπάθεια εντοπισμού των λέξεων, που μέρη τους υπάρχουν σε αυτή την αναθηματική βάση, μπορεί να είναι, ακόμη, κάποιες, σημαντικές μαθησιακές στοχεύσεις.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE