Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συνοδευτικό υλικό σε παρουσιάσεις, ερευνητικές εργασίες, θεματικές διδασκαλίες ή σχολικά προγράμματα δραστηριοτήτων με θέμα τους Έλληνες ποιητές του 20ου αιώνα. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν φωτογραφίες ή ζωγραφικές προσωπογραφίες και άλλων σύγχρονων του Ελλήνων ποιητών, με στόχο να φωτιστεί η προσωπικότητα τους και η ζωή τους μέσα από τα πορτραίτα τους.Στο μάθημα των Εικαστικών του Γυμνασίου και της Α΄Λυκείου, οι μαθητές θα μπορούσαν να εικονογραφήσουν κάποια ποιητική του συλλογή.
Η εικόνα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επίσης ως συνοδευτικό οπτικό υλικό σε εργασίες για το έργο του Σαραντή, σε συνδυασμό με αναζήτηση και ανάγνωση ποιημάτων του. Ως προς το ποιητικό του έργο, προτείνεται να δοθεί έμφαση στα κοινωνικά μηνύματα της ποίησης του και τον κοινωνικό ρόλο που θεωρεί ο ίδιος ότι οφείλει να έχει η ποιητική τέχνη. Ιδανικό παράδειγμα για ανάλυση από τους μαθητές αποτελεί το ποίημα του «Δεν είναι η ποίηση», όπου ο ποιητής γράφει μεταξύ άλλων: "δεν είναι η ποίηση / κλειστός τόπος για ονειροπόληση / είναι το άλλο νόημα των πραγμάτων". Το ποίημα διατρέχεται από την άποψη του ποιητή ότι η ποίηση δεν είναι χώρος για ατομικότητα και αδιαφορία, αλλά "η συμφιλίωση ενάντιων πραγμάτων" που τελικά ενώνουν τους ανθρώπους. Ένα άλλο γνωστό έργο του, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω ή αυτόνομα στην επέτειο του Πολυτεχνείου είναι το ποίημα του "Εδώ Πολυτεχνείο".