Aiginitis Dionysios
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ελαιογραφία του Διονύσιου Αιγινίτη (1818-1884), Έλληνα καθηγητή πανεπιστημίου και εθνικού ευεργέτη. Σπούδασε Ιατρική, ενώ το 1843 έφυγε για το εξωτερικό και συνέχισε τις σπουδές στην Βιέννη και το Βερολίνο, όπου πήρε διδακτορικό δίπλωμα το 1848. Επέστρεψε στην Αθήνα και έγινε καθηγητής Παθολογικής Ανατομίας στο Εθνικό Πανεπιστήμιο. Κληροδότησε μέρος της περιουσίας του στο Πανεπιστήμιο και για την ίδρυση του Νοσοκομείου που φέρει το όνομά του.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας για να γνωρίσουν οι μαθητές τη μεγάλη προσφορά των ευεργετών και τον ρόλο που έπαιξαν στην ανάπτυξη της σύγχρονης Ελλάδας. Οι μαθητές του δημοτικού, αρχικά, μπορούν να παρατηρήσουν τα χαρακτηριστικά του ατόμου που απεικονίζεται (το ντύσιμό του, την εποχή που πιστεύουν ότι έζησε, το επάγγελμά του, κλπ.), ενώ, μέσα από τη συζήτηση, τους βοηθάμε να κατανοήσουν το σημαντικό κοινωνικό ρόλο που διαδραμάτισαν οι εθνικοί ευεργέτες. Επίσης, μπορεί να γίνει αναφορά σε έννοιες που σχετίζονται με την ευεργεσία, όπως η φιλανθρωπία, η φιλοπατρία, η δωρεά, η χωρίς ανταπόδοση προσφορά κλπ. Οι μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου, μπορούν να εκπονήσουν σχέδιο εργασίας για τους εθνικούς ευεργέτες και να αξιοποιήσουν τη συγκεκριμένη εικόνα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΛΕΣΙΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE