Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό, ως έναυσμα για διερευνητική συζήτηση, σχετικά με την ουσιαστική συμβολή του Κωνσταντίνου Κανάρη, αλλά και των άλλων εξίσου μεγάλων προσωπικοτήτων, οι οποίες αναδείχθηκαν κατά την διάρκεια της επανάστασης του 1821, αλλά και στον πολιτικό στίβο αργότερα. Οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν το ρόλο των μπουρλοτιέρηδων, στην εξέλιξη της επανάστασης, μιας μικρής ομάδας, που με μοναδικό όπλο την γενναιότητα, τον ηρωισμό και με ελάχιστα μέσα, μπόρεσε να προσφέρει τόσο μεγάλες υπηρεσίες στο Έθνος και κέρδισε τον θαυμασμό όλου του Κόσμου. Εκτός όμως από την επανάσταση, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για μια διερευνητική συζήτηση, για τα πρώτα χρόνια σύστασης του Ελληνικού Κράτους, ώστε να αναδυθεί ο διαφορετικό ρόλος του πολιτικού, ο οποίος είναι εξίσου σημαντικός με του στρατιωτικού και να γίνει αναφορά σε μια ομάδα πατριωτών οι οποίοι κατάφεραν να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στο Έθνος και στους δυο ρόλους όταν τους ζητήθηκε. Επίσης, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών θα μπορούσαν να γνωρίσουν την τεχνική της λιθογραφίας και να εκφράσουν με εικαστικό τρόπο, τα συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν από την γνωριμία τους με τα κατορθώματα του ήρωα.