Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αφόρμηση στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, προκειμένου οι μαθητές να αντιληφθούν τις σταθερές διαχρονικά λειτουργίες του χρήματος, τα είδη του χρήματος, τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, το ρόλο των Τραπεζών και τη διαδικασία δημιουργίας χρήματος από τις Τράπεζες. Μπορεί να γίνει μια προσομοίωση της λειτουργίας της Τράπεζας και να παρουσιασθεί η διαδικασία δημιουργίας χρήματος, όπως αυτή προκύπτει από μια αρχική κατάθεση και διαδοχικά δάνεια που προέρχονται από την αρχική αυτή κατάθεση. Οι μαθητές μπορούν να αναλάβουν τους ρόλους του ταμία της Τράπεζας, του καταθέτη, του δανειολήπτη και του επιχειρηματία και οι υπόλοιποι μαθητές να παρακολουθούν και να καταγράφουν παρατηρήσεις για να δώσουν στο τέλος απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του εκπαιδευτικού, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έγινε κατανοητός ο τρόπος δημιουργίας του χρήματος.