Το νεο βιβλιο της κυριας Δελτα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προέρχεται από το περιοδικό "Ο Νουμάς", το μαχητικό περιοδικό των δημοτικιστών και συγκεκριμένα είναι οι σελίδες 227-230 από τον τόμο 9, αριθμός 431 του 1911. Το απόσπασμα αυτό ανήκει στην ψηφιακή συλλογή "Κοσμόπολις" της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών. Πρόκειται,δε, για μία ενδιαφέρουσα κριτική του βιβλίου της Π.Σ.Δέλτα "Παραμύθι χωρίς όνομα", που υπογράφει ο ποιητής μας Κωστής Παλαμάς. Το Παραμύθι χωρίς όνομα είναι το δεύτερο παιδικό βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα, πρόκειται, δε, για παραμύθι με φιλοσοφικά στοιχεία, αλληγορικό και ηθικό περιεχόμενο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές σε μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σχετικό με την προσέγγιση του λογοτεχνικού έργου της συγγραφέως Π.Σ.Δέλτα. Το κείμενο αυτό του Κωστή Παλαμά συμβάλλει ουσιαστικά και πολύπλευρα στην εμβάθυνση της κατανόησης του περιεχομένου και της λογοτεχνικής αξίας του βιβλίου "Παραμύθι χωρίς όνομα" της προαναφερόμενης συγγραφέως.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4291
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary genres and types Literary genres and typesLiterary genres and types > Children's Literature Children's LiteratureChildren's Literature
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Writer WriterWriter
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Κωστής Παλαμάς
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΝΤΙΚΟΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE