Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, για να γνωρίσουν οι μαθητές το κειμενικό είδος της συγγραφής του σύντομου κειμένου γνώμης - απάντησης σε επιστολές αναγνωστών. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν τη συγκριτική μελέτη των απαντητικών επιστολών σε αναγνώστες στη σύγχρονη εποχή σε σχέση με την εποχή που έχει εκδοθεί το άρθρο. Θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να εντοπιστούν από τους μαθητές και των δυο βαθμίδων (σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης) ζητήματα που αφορούν το πολιτισμικό πλαίσιο που διέπει την εποχή που εκδίδεται το περιοδικό, αλλά και τις ανάγκες του αναγνωστικού κοινού που αυτό ικανοποιεί. Παράλληλα θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να μελετηθούν, συγκριτικά με τη σύγχρονη εποχή, οι δυνατότητες και οι επιλογές διαδραστικής αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των αναγνωστών του περιοδικού τύπου.