Το συγκεκριμένο κείμενο, επειδή δεν χρησιμοποιεί ιδιαίτερα δύσκολη γλώσσα είναι κατάλληλο για μια πρώτη επαφή των μικρών μαθητών του δημοτικού με τον γραπτό λόγο του προηγούμενου αιώνα. Οι μαθητές θα πρέπει να το διαβάσουν προσεκτικά δυο τρεις φορές και, με τη βοήθεια των ερωτήσεων του εκπαιδευτικού, αρχικά να κατανοήσουν το νόημά του και στη συνέχεια να το αποδώσουν προφορικά με δικά τους λόγια. Έπειτα ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τα παιδιά να τοποθετήσουν χρονικά το κείμενο και να σχολιάσουν τη γλώσσα που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας, λέξεις ή φράσεις που τους κάνουν εντύπωση, τους εκφραστικούς του τρόπους και να συγκρίνουν αυτά τα στοιχεία με τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε σήμερα.