Επειδή το συγκεκριμένο κείμενο είναι γραμμένο σε λόγια γλώσσα, αρκετά δύσκολη για τους μικρούς μαθητές, ο εκπαιδευτικός μπορεί να το διαβάσει φωναχτά στην τάξη και παράλληλα να εξηγεί τι σημαίνουν δύσκολες λέξεις ή φράσεις. Στη συνέχεια μπορεί να κάνει κάποιες απλές ερωτήσεις στους μαθητές για να βεβαιωθεί αν κατάλαβαν το βασικό του νόημα, αλλά και το πότε γράφτηκε, πού δημοσιεύτηκε και ποιον σκοπό εξυπηρετούσε. Με αφορμή τα παραπάνω ο εκπαιδευτικός μπορεί να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη σχετικά με τις πηγές και τα μέσα πληροφόρησης που είχαν στη διάθεσή τους οι άνθρωποι τον 19ο αιώνα για να ενημερώνονται για τις διάφορες επιστημονικές εξελίξεις και να ζητήσει από τα παιδιά να τα συγκρίνουν με τη σημερινή πραγματικότητα.