Οι μαθητές θα πρέπει αρχικά να διαβάσουν το κείμενο και να το χαρακτηρίσουν ως περιγραφικό. Στη συνέχεια, εργαζόμενοι ανά ομάδες, μπορούν να εντοπίσουν μέσα στο κείμενο παραγράφους, προτάσεις ή και φράσεις, που περιγράφουν τόπους ή ανθρώπους, εστιάζοντας στα επίθετα, στις παρομοιώσεις και στις εικόνες του κειμένου. Τέλος μπορούν να γράψουν σε μία με δύο παραγράφους μια δική τους μικρή περιγραφή ενός τόπου που γνωρίζουν καλά, προσπαθώντας να αξιοποιήσουν αντίστοιχα εκφραστικά μέσα για να την κάνουν πιο ζωντανή.