Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών ώστε να γνωρίσουν οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου βασικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο μεταλλείο και τον τρόπο λειτουργίας του. Επιπλέον, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει θέμα Σχεδίου Εργασίας στην Ευέλικτη Ζώνη, όπου οι μαθητές με άνεση χρόνου και στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης μπορούν να διευρύνουν το πεδίο της μελέτης τους και να μελετήσουν την σημασία και την χρησιμότητα της εξόρυξης λευκόλιθων αλλά και τα τεχνολογικά μέσα εξόρυξης που είχαν στη διάθεση τους οι άνθρωποι παλαιότερα (1939-1940 και μετέπειτα) σε σχέση με τα αντίστοιχα που υπάρχουν στις μέρες μας.