Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο μάθημα της Ιστορίας ώστε να γνωρίσουν οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου βασικές πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Αδαμάντιου Κοραή, ενός Έλληνα φιλόλογου με βαθιά γνώση του ελληνικού πολιτισμού και σημαντικού εκπροσώπου του νεοελληνικού διαφωτισμού. Επιπλέον, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει θέμα Σχεδίου Εργασίας στην Ευέλικτη Ζώνη στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο και στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες στο Λύκειο, όπου οι μαθητές με άνεση χρόνου και στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης μπορούν να διευρύνουν το πεδίο της μελέτης τους και να αναδείξουν λεπτομέρειες για τη συμβολή και προσφορά του τόσο κατά την προεπαναστατική περίοδο όσο και μετά την έναρξη της επανάστασης του 1821 αλλά και για τις απόψεις του για την εκπαίδευση και τη γλώσσα.