Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε οι μαθητές με αφόρμηση τον Κωνσταντίνο Σημαντήρα και την δικαστική σταδιοδρομία του, να αντιληφθούν τη σημασία του δικαίου στη ζωή μας, να γνωρίσουν τις λειτουργίες της δικαστικής εξουσίας, να συγκεκριμενοποιήσουν τις διαφορές ανάμεσα στους κανόνες της ηθικής και τους κανόνες δικαίου και να συζητήσουν για τους λόγους που καταφεύγουν οι άνθρωποι στα δικαστήρια και για την απόδοση δικαιοσύνης από τους δικαστές σε περιπτώσεις παραβίασης των νόμων με παράνομες πράξεις (όπως κλοπή, φόνο, οικονομική απάτη, φθορά ξένης περιουσίας κ.ά.). Οι μικρότεροι μαθητές μέσα από ομαδικές δράσεις, μπορούν να κατανοήσουν την αναγκαιότητα των κανόνων για τη εύρυθμη λειτουργία της σχολικής τάξης και του σχολείου γενικότερα, να ευαισθητοποιηθούν για την τήρηση των κανόνων στο σχολικό χώρο, να κατανοήσουν την αναγκαιότητα τήρησης ορισμένων κανόνων και να τους καταγράψουν σε πίνακες που θα αναρτήσουν στην τάξη τους, ώστε να αναπτύξουν αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης, κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης, με στόχο την κοινωνική συνοχή.