Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα στην ενότητα της ιστορίας των επιστημών, με αφορμή την ίδρυση της Μαιευτικής επιστήμης στην Ελλάδα από τον Νικόλαο Κωστή. Οι μαθητές μπορούν να γνωρίσουν τους κλάδους, τους τομείς ή τις ειδικότητες της Ιατρικής επιστήμης και τους σημαντικούς ανθρώπους οι οποίοι σχετίζονται με κάθε μία από αυτές. Στη συνέχεια, χωρισμένοι σε ομάδες, μπορούν να αναζητήσουν κι άλλες τέτοιες κατηγοριοποιήσεις για άλλες επιστήμες, δημιουργώντας για κάθε μία διαγράμματα και εννοιολογικούς χάρτες. Αφού ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα, μπορούν να βρουν πώς σχετίζεται μία επιστήμη με κάποια άλλη (π.χ. η μαιευτική -κλάδος της ιατρικής, με τη γενετική - κλάδος της βιολογίας) και να κάνουν τις αντίστοιχες συνδέσεις. Έτσι, θα αντιληφθούν ότι οι επιστήμες με κάποιον τρόπο συνδέονται μεταξύ τους και συνοψίζονται σε πέντε επιστημονικούς τομείς-επιστήμες (θετικές, φυσικές, εφαρμοσμένες, κοινωνικές, ανθρωπιστικές). Μπορεί επίσης να γίνει σύνθεση των εννοιολογικών χαρτών της κάθε ομάδας και να προκύψει ένας μεγαλύτερος εννοιολογικός χάρτης για την ιστορία των επιστημών.