Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στο πλαίσιο της προετοιμασίας από τους μαθητές μιας θεατρικής παράστασης για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές μπορούν να δουν τα πρόσωπα του θεατρικού έργου, να κάνουν τη διανομή αναλαμβάνοντας να παίξουν συγκεκριμένους ρόλους, να μελετήσουν τα κείμενα και τους διαλόγους, να τους αλλάξουν ή να τους τροποποιήσουν αν χρειάζεται, να βρουν τα υλικά που θα χρειαστούν για την παράσταση, να δημιουργήσουν τα σκηνικά, να φτιάξουν προσκλήσεις, αφίσες και το πρόγραμμα της παράστασης κλπ.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν τα γεγονότα της Επανάστασης του '21 και τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν με έναν διαφορετικό τρόπο, μελετώντας τους διαλόγους και παίζοντας τους συγκεκριμένους ρόλους, έτσι ώστε μέσα από τη δραματοποίηση να βιώσουν κατά μία έννοια το ιστορικό γεγονός, ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή διδακτική πρακτική και εφαρμόζοντας διδακτικές πρακτικές μάθησης και εκπαίδευσης μέσω της Τέχνης.