Πρόκειται για πορτρέτο, το οποίο έχει παραχθεί με την τεχνική της ελαιογραφίας. Μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών, ακόμη και στο Δημοτικό, όταν θα γίνει λόγος - ή όταν οι μαθητές θα πιάσουν το πινέλο - για πορτρέτα και για ζωγραφική με λάδι. Ο ζωγράφος ονομάζεται Αντώνης Πολυκανδριώτης και κατάγεται από την Μύκονο. Έζησε από το 1904 ως το 1990. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας κι έπειτα ταξίδεψε, για να συνεχίσει τις σπουδές του, στο Παρίσι, στη Μαδρίτη, στη Ρώμη. Δίδαξε στη Μέση εκπαίδευση και σε ιδιωτικές σχολές. Το έργο του απαρτίζεται από προσωπογραφίες, τοπία, συνθέσεις και νεκρές φύσεις. Όσο για τον Γ. Χατζηδάκη, ας θυμίσουμε τη θέση του σχετικά με το γλωσσικό ζήτημα, εφόσον γίνει χρήση του αντικειμένου στα φιλολογικά μαθήματα: Ακολούθησε τη μέση οδό, κρατώντας αποστάσεις τόσο από τους αρχαϊστές, όσο και από τους ακραίους δημοτικιστές. Είχε, επίσης, την άποψη πως η νέα ελληνική γλώσσα εξελίχθηκε με φυσικό τρόπο από την αρχαία αττική διάλεκτο, περνώντας από τη αλεξανδρινή κοινή και τη μεσαιωνική ελληνική των βυζαντινών χρόνων.