Το Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της άμεσης διδασκαλίας ή της διερευνητικής μάθησης στη διδασκαλία των μαθημάτων της Αισθητικής Αγωγής (μουσική, εικαστικά). Οι μαθητές αναγνωρίζουν και εξοικειώνονται με τη μορφή της Μαρίας Κάλλας η οποία υπήρξε μια προσωπικότητα που σημάδεψε στον τομέα της τον 20ό αιώνα. Τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν και να απολαύσουν νέα μουσικά είδη, όπως αυτό της όπερας και να γνωρίσουν την κορυφαία σοπράνο και το απόλυτο είδωλο του λυρικού πενταγράμμου Μαρία Κάλλας, τη μεγάλη κυρία που έμελλε να γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά της στην ιστορία της όπερας. Επίσης ασκούνται στην παρατήρηση της εικόνας, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν την απόδοση της μορφής στις εικαστικές τέχνες. Ειδικότερα στα εικαστικά οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με τις κλασικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν έναν άλλο τρόπο να φανταζόμαστε και να ψηλαφούμε το παρελθόν. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει επίδειξη με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο Διαδίκτυο, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση προσωπογραφιών.