The Presentation of the Virgin to the temple
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί αγιογραφία του 1599 που προέρχεται από την Μονή Μακρυαλέξη, απεικονίζει τη σκηνή των Εισοδίων της Θεοτόκου και ως δημιουργοί του φέρονται οι ζωγράφοι Μιχαήλ και Νικόλαος. Η ταυτότητά του τεκμηριώνεται από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και συγκεκριμένα το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών μέσω της έκδοσης του Α. Τούρτα, Οι ναοί του Αγίου Νικολάου στη Βίστα και του Αγίου Μηνά στο Μονοδέντρι, Αθήνα 1991.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για τη μελέτη της θρησκευτικής παράδοσης που συνδέεται με την είσοδο της Παναγίας στον ναό του Σολομώντα σε ηλικία 3 ετών. Επίσης είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί στην ανάλυση της γλώσσας του σώματος των μορφών που παρουσιάζονται στην αγιογραφημένη σκηνή καθώς και για την εξάσκηση των μαθητών στην αναλυτική προφορική ή γραπτή περιγραφή μιας εικόνας με την επιμελημένη και σε βάθος παρατήρηση των λεπτομερειών που αποτυπώνει ο δημιουργός της.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Worship WorshipWorship > Celebrations CelebrationsCelebrations
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Nikolaos (11), Μιχαήλ (5), Νικόλαος (11)
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE