Στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού και της υλοποίησης σχεδίου εργασίας στο Γυμνάσιο προβάλλεται το ΜΑ με τον βιντεοπροβολέα στην τάξη. Ο εκπαιδευτικός παροτρύνει τους μαθητές να αναγνωρίσουν τις αναπαριστώμενες σκηνές. Στη συνέχεια οι μαθητές, ομαδοσυνεργατικά, αναλαμβάνουν να μελετήσουν διαφορετικά αγιογραφημένα τμήματα του ναού της γειτονιάς τους ή κάποιου σωζόμενου βυζαντινού ναού που μπορεί να υπάρχει στην περιοχή τους. Για παράδειγμα, μια ομάδα ασχολείται με τις αγιογραφίες του τρούλου, μια άλλη μελετά τις αγιογραφίες του Ιερού βήματος, μια άλλη εξετάζει τις αγιογραφίες του νάρθηκα κ.ο.κ.. Αφού ολοκληρωθεί η εργασία όλων των ομάδων, τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια και, συνθετικά, παράγεται υλικό, φωτογραφίες και κείμενα, το οποίο αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης ή του Σχολείου και καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές για το θέμα των τοιχογραφιών των ναών.