Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές για να αντιληφθούν την ανάγκη του ανθρώπου να εκφραστεί καλλιτεχνικά αξιοποιώντας κάθε φορά τα διαθέσιμα μέσα. Μπορούν επίσης οι μαθητές να αξιοποιήσουν αυτήν την εικόνα για να αναδείξουν την ανάγκη που δημιουργήθηκε εκείνη την χρονική περίοδο, τέλη του 19ου μ.Χ. αιώνα, για εκτύπωση φωτογραφιών στα έντυπα των τυπογραφείων και έτσι εφευρέθηκε η φωτοτσιγκογραφία.
Στην Λογοτεχνία η εικόνα με την μορφή του ποιητή μπορεί να χρησιμοποιηθεί, από τους μαθητές, για να τον περιγράψουν, να αναδείξουν τα φυσιογνωμικά του χαρακτηριστικά, να κάνουν εικασίες για την καταγωγή του και όλα αυτά να τα συσχετίσουν με το έργο του. Στη συνέχεια η μελέτη: α) της βιογραφίας του ποιητή και β) αντιπροσωπευτικών του έργων, θα τους δώσει την δυνατότητα για την ανάδειξη της λεβέντικης και γνήσιας ελληνικής παρουσίας του ποιητή που ζωντάνεψε τον κόσμο του χωριού και της στάνης, του βουνού και του δάσους, της ορεινής ομορφιάς και της εθνικής μας παράδοσης.