Στο μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα στο σημείο που αναφέρεται στο ελληνικό κράτος κατά τις αρχές του 20ου αιώνα η φωτογραφία προβάλλεται, μέσω βιντεοπροβολέα, στους μαθητές είτε του Δημοτικού είτε του Γυμνασίου. Οι μαθητές αφού ενημερωθούν από τον εκπαιδευτικό για το εικονιζόμενο πρόσωπο αναλαμβάνουν να συλλέξουν πληροφορίες για την περίοδο που έζησε και έδρασε επιχειρηματικά. Εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και κάθε ομάδα αναλαμβάνει διαφορετικό τομέα έρευνας. Για παράδειγμα, μια ομάδα συγκεντρώνει στοιχεία για την προσπάθεια εκβιομηχάνισης της Ελλάδας, μια άλλη ομάδα για τις διεθνείς σχέσεις και εξαρτήσεις της Ελλάδας, μια άλλη για τα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα της εποχής, μια άλλη για τις εισαγωγές και τις εξαγωγές προϊόντων κ.ο.κ. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία κάθε ομάδα ανακοινώνει στην ολομέλεια τα αποτελέσματα της έρευνάς της και ακολουθεί συζήτηση επί του θέματος.